Czym jest PAKIET HYBRYDOWY i dlaczego warto oprzeć na nim promocję strony?
Szukasz sposobu na poprawę skuteczności Twoich działań SEO? Chcesz docierać do większego grona klientów i pozyskiwać efektywny ruch skutkujący nowymi konwersjami? Już dziś postaw na pakiet hybrydowy czyli usługę łączącą SEO i Google Ads, powierzając obsługę kampanii ekspertom w dziedzinie promocji stron internetowych w wyszukiwarce Google. W ramach pakietu ropoczniemy pozycjonowanie organiczne w wyszukiwarce Google oraz wdrożymy płatne reklamy PPC w Google Ads.
Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron, lub inaczej SEO (ang. search engine optimization) to zespół różnych działań wykonywanych w odniesieniu do konkretnej strony internetowej, mających na celu zdobycie i utrzymanie jak najwyższej pozycji dla sprecyzowanych fraz kluczowych na stronach wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie stron obejmuje głównie działania związane z tworzeniem i optymalizacją treści na stronie www oraz pozyskiwanie linków przychodzących, a także techniczne usprawnianie witryny.
Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej?
Czas pozycjonowania witryny zależy od wielu czynników. Pierwsze efekty działań SEO mogą nastąpić w ciągu paru tygodni, a nawet w ciągu kilku miesięcy. Nie możemy jednoznacznie określić, jakie wyniki dadzą działania pozycjonerskie dla konkretnej witryny. Nikt nie zna algorytmów i silnika wyszukiwarek Google, wobec tego efekty pozycjonowania zawsze pozostaną w pewnym stopniu niewiadome.
Od czego zależą efekty pozycjonowania?
Pozycjonowanie witryny zależy od kilku istotnych aspektów, które determinują pierwsze efekty, jakie uzyskają działania SEO. Najważniejszym czynnikiem jest konkurencja. Od intensyfikacji działań pozycjonerskich Twojej konkurencji zależy również Twoja pozycja w rankingu wyszukiwarki. Jedyną skuteczną metodą na prześcignięcie rywali w branży jest zintensyfikowanie własnych działań pozycjonerskich. Kolejnym i równie istotnym czynnikiem, który wpływa na pozycjonowanie jest strategia pozycjonowania. Ile pozycjonerów, tyle strategii. Jedne taktyki okazują się bardziej trafne i skuteczne, inne mniej. Zastosowana strategia zależy również od stawianych pozycjonowaniu celów.
Jak wygląda kontakt z naszą firmą?
Rozpoczynając współpracę już od samego początku dbamy o jak najlepsze relacje z Klientem. Zostaje przydzielony dedykowany specjalista - opiekun SEO do kontaktu. Wszelkie informacje, raporty, instrukcje i umowy przekazujemy telefonicznie lub drogą elektroniczną. Możliwe jest też spotkanie w naszym biurze przy ul. Matki Teresy z Kalkuty 18a/4 w Lublinie. Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00.
Jak dobrać słowa kluczowe do pozycjonowania?
Dobór słów kluczowych jest jednym z najważniejszych etapów podczas realizowania strategii SEO. Zarówno w przypadku podania słów kluczowych przez klienta, jak i samodzielnego ich wyodrębnienia, optymalizacja działań pozycjonujących wymaga od firmy pozycjonującej o wiele większego zaangażowania.
Dlaczego warto wybrać pakiet SEO?
Wycena działań SEO to skomplikowany proces i nigdy nie przebiega według utartego schematu. Do każdego klienta podchodzimy w sposób indywidualny, oferując wycenę pozycjonowania witryny, serwisu, strony, czy sklepu internetowego. Atutami naszych miesięcznych pakietów SEO są: duża liczba fraz oraz możliwości wyboru odpowiedniej ilości fraz kluczowych, możliwość zmiany fraz kluczowych w niemal każdej chwili, bezpłatny audyt SEO, optymalizacja struktury strony oraz jej contentu w cenie abonamentu oraz możliwość wymiany fraz w zależności od pory roku, nowych produktów lub usług.
Co otrzymujesz w ramach pakietów pozycjonowania?
Aby Twoja strona internetowa znalazła się na czołowych pozycjach w wyszukiwarce Google nasi specjaliści SEO podejmują codziennie szereg różnych działań. Sa to m.in. audyty i analizy SEO, które pozwalają zweryfikować jakość oraz poziom dostosowania strony do wytycznych wyszukiarki Google. Dobierane są słowa kluczowe w sposób optymalny do budżetu pozycjonowania i efektów jakie chcemy osiągnąć. Następnie optymalizacja parametrów technicznych danej strony zwiększa jej szanse na wyższe pozycje. Link building czyli pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych o odpowiednich parametrach, które będą wzmacniać ranking strony.
Wypozycjonowana fraza i co potem?
Po osiągnięciu wymarzonej pozycji może korcić zaprzestanie pozycjonowania. Poprzez działania konkurencji oraz zmiany w funkcjonowaniu algorytmów wyszukiwarki, przerwanie optymalizacji witryny pod kątem SEO może spowodować dynamiczną utratę pozycji. Najlepszym przeciwdziałaniem takiej sytuacji jest profilaktyka, czyli nadzorowanie witryny oraz stosowanie regularnych zabiegów pozycjonerskich. Pozycję w rankingu o wiele łatwiej utracić niż uzyskać, a raz utracona może być bardzo trudna do odbudowania.
Na czym polega pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne to ogromna szansa na skuteczne konkurowanie małych firm z dużymi graczami na rynku. Odpowiednie wypozycjonowanie na miasto, dzielnicę, ulicę, gminę, powiat, region itd. umożliwi łatwiejsze odnalezienie naszej firmy w gąszczu konkurencji.
Według przeprowadzonych badań wynika, że aż 97% konsumentów przeszukuje sieć, tworząc zapytania lokalne. Wyobraź sobie, jakie może mieć to przełożenie na poprawę ruchu i współczynnika konwersji, przy odpowiednim wypozycjonowaniu lokalnym Twojej witryny.
Przykład 1- po wpisaniu przez użytkownika frazy: „Komis samochodów używanych Lublin”, wyszukiwarka zwróci wyniki z adresami witryn komisów handlujących używanymi pojazdami na terenie Lublina i okolic.
Przykład 2 - wpisując meble kuchenne Warszawa” wyszukiwarka pokaże użytkownikowi firmy produkujące meble na zamówienie Warszawy i okolic.
Pozycjonowanie lokalne funkcjonuje nie tylko w obrębie miast, ale również województw, dzielnic, czy ulic.
Kiedy pozycjonowanie lokalne jest opłacalne, a kiedy nie jest?
Warto odnotować, że pozycjonowanie lokalne nie jest idealnym przepisem na sukces dla każdego rodzaju firm i przedsiębiorców. O ile z tego typu technik SEO z powodzeniem mogą korzystać firmy i przedsiębiorcy lokalni oferujący usługi lub produkty na lokalnym rynku, o tyle dla firm działających na rynku ogólnopolskim, europejskim, czy światowym, pozycjonowanie lokalne traci sens.
Dobrym przykładem, w którym pozycjonowanie lokalne nie odniesie spodziewanego sukcesu, jest używanie technik tego typu przez sklepy internetowe, które nie posiadają lokalnej siedziby lub netpunktu. Jeżeli sklep internetowy działa jedynie wysyłkowo, pozycjonowanie lokalne staje się zupełnie nieopłacalnym zabiegiem, który nie przyniesie żadnych efektów.
Czym jest optymalizacja witryn internetowych?
Optymalizacja stron internetowych to każde działanie mające na celu poprawę jej indeksowania, przyśpieszenie ładowania strony, ułatwienie znalezienia jej przez użytkowników, a także zajęcie przez stronę jak najwyższej pozycji w indeksie wyszukiwarek. Optymalizacja stron internetowych pozwala również na możliwie szybkie i proste przyswojenie, zrozumienie i przetworzenie contentu strony przez tzw. roboty wyszukiwarek.
Jak pozycjonować sklep internetowy?
Dopasowywanie oferty sklepu do aktualnych trendów, wydarzeń i tego, co dzieje się na rynku pozwoli wygenerować spory ruch związany z obecnymi trendami. Doskonałymi okazjami do zaprezentowania unikalnej oferty są święta i różne wydarzenia okolicznościowe. Odpowiednio dostosowana oferta pozwoli wypozycjonować sklep nieco wyżej w rankingu.
Korzyści jakie niesie za sobą pozycjonowanie?
Zastanawiasz się, jakie korzyści mogą przynieść Tobie i Twojemu biznesowi działania SEO? Pozycjonowanie witryn internetowych to obszerna sztuka, która służy poprawie konwersji, ruchu na stronie, widoczności Twojej strony w Internecie, czy poszerzeniu grona odbiorców usług, produktów i treści, które oferujesz.
To oczywiście tylko nieliczne z wielu korzyści, jakie możesz osiągnąć, podejmując działania SEO. Najważniejszymi z zalet stosowania technik SEO są: wyprzedzenie konkurencji, większy ruch na stronie i co najważniejsze dzięki naszym PAKIETOM SEO wydatki pod kontrolą, bo zawsze ile wyniesie miesięczne pozycjonowanie.
Poza wymienionymi wyżej korzyściami, jakie niosą za sobą działania SEO, warto być świadomym kilku ważnych czynników, sprawiających, że wysoka pozycja w indeksie wyszukiwarki jest obecnie niemal koniecznością.
Wysoka pozycja w wyszukiwarce to najlepszy sposób na budowanie wizerunku firmy oraz zaufania klienta.
Czym jest audyt SEO?
Audyt strony internetowej to inaczej raport, który ustala słabe oraz mocne strony serwisu. Dostarcza wielu wartościowych oraz istotnych danych o witrynie, pozwala na wykrycie nieprawidłowości, oszacowanie, jakie działania przynoszą spodziewany efekt, a jakie są jedynie zmarnowanym czasem i nierzadko kapitałem.
Szczegółowy raport strony internetowej to nie tylko suche fakty, zestawienia, czy statystyki, ale również potężne narzędzie do zmaksymalizowania użyteczności portalu. Nierzadko duże firmy po zastosowaniu się do zaleceń wykonanego audytu zauważają kolosalny wzrost współczynnika konwersji, zwiększenie ruchu i finalnie znaczne poprawienie opłacalności witryny.
Ile kosztuje audyt SEO strony www?
Nie ma odgórnie ustalonej stawki, za którą firmy zajmujące się pozycjonowaniem wykonują audyty SEO. Kwoty, jakie przyjdzie nam zapłacić za tego typu prace, mogą wahać się od 200 do nawet 600 złotych i uzależnione są od czasu, jakie analityk spędza nad audytem, a także od złożoności raportu. Wartym odnotowania jest fakt, że firma Itee.pl wykonuje profesjonalne audyty SEO bezpłatnie.