• +48 518234101
  • biuro@itee.pl

Pozycjonowanie stron

Cennik - pozycjonowanie stron

Wybierz Idealny Pakiet SEO do promocji Twojej strony internetowej

Pakiet STANDARD

349/mies
  • 10 fraz kluczowych
  • Audyt SEO
  • Dobór odpowiednich fraz
  • Propozycje dotyczące zawartości serwisu (contentu) oraz struktury
  • Optymalizacja strony zgodnie z wytycznymi Google
  • Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
  • Dzienny monitoring pozycji fraz
  • Raport pozycji strony w Google
  • Indywidualnie przypisany specjalista SEO
  • Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Webmaster Tools
  • Optymalizacja obecności w Google Maps

PAKIET GOLD

549/mies
  • 15 fraz kluczowych
  • Audyt SEO
  • Dobór odpowiednich fraz
  • Propozycje dotyczące zawartości serwisu (contentu) oraz struktury
  • Optymalizacja strony zgodnie z wytycznymi Google
  • Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
  • Dzienny monitoring pozycji fraz
  • Raport pozycji strony w Google
  • Indywidualnie przypisany specjalista SEO
  • Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Webmaster Tools
  • Optymalizacja obecności w Google Maps
  • Utworzenie i utrzymanie bloga, 1 tekst pozycjonujący / mc

PAKIET PLATINUM

899/mies
  • 25 fraz kluczowych
  • Audyt SEO
  • Dobór odpowiednich fraz
  • Propozycje dotyczące zawartości serwisu (contentu) oraz struktury
  • Optymalizacja strony zgodnie z wytycznymi Google
  • Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
  • Dzienny monitoring pozycji fraz
  • Raport pozycji strony w Google
  • Indywidualnie przypisany specjalista SEO
  • Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Webmaster Tools
  • Optymalizacja obecności w Google Maps
  • Utworzenie i utrzymanie bloga, 2 teksty pozycjonujące / mc
  • Aktualizacja Facebook – 2 wpisy / mc

PAKIET PREMIUM

1199/mies
  • 35 fraz kluczowych
  • Audyt SEO
  • Dobór odpowiednich fraz
  • Propozycje dotyczące zawartości serwisu (contentu) oraz struktury
  • Optymalizacja strony zgodnie z wytycznymi Google
  • Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
  • Dzienny monitoring pozycji fraz
  • Raport pozycji strony w Google
  • Indywidualnie przypisany specjalista SEO
  • Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Webmaster Tools
  • Optymalizacja obecności w Google Maps
  • Utworzenie i utrzymanie bloga, 3 teksty pozycjonujące / mc
  • Aktualizacja Facebook – 3 wpisy / mc

Co otrzymujesz w ramach pakietu?

Dobór fraz kluczowych

Dobór słów kluczowych jest jednym z najważniejszych etapów podczas realizowania strategii SEO. Zarówno w przypadku podania słów kluczowych przez klienta, jak i samodzielnego ich wyodrębnienia, optymalizacja działań pozycjonujących wymaga od firmy pozycjonującej o wiele większego zaangażowania. W artykule zajmiemy się podziałem słów kluczowych, jednak najpierw zajmijmy się wyjaśnieniem- czym dokładnie jest fraza kluczowa. Wielu adeptów SEO lub początkujących pozycjonerów korzysta z dobrodziejstw, jakie niosą za sobą frazy i słowa kluczowe, jednak nie jest w stanie sprecyzować, czym one są.

  • Co to jest fraza kluczowa?Frazy kluczowe to pojedyncze wyrażenia lub ciągi wyrażeń wpisywane w okno wyszukiwarki. Użytkownicy Google lub innych wyszukiwarek internetowych szukają w ten sposób potrzebnych im informacji, usług lub produktów. Przykładowo frazą kluczową może być wpisane w wyszukiwarce wyrażenie: „Namioty Lublin”. W artykule zaprezentujemy podział fraz kluczowych na 7 odrębnych grup.
Image

Optymalizacja

Optymalizacja stron internetowych to każde działanie mające na celu poprawę jej indeksowania, przyśpieszenie ładowania strony, ułatwienie znalezienia jej przez użytkowników, a także zajęcie przez stronę jak najwyższej pozycji w indeksie wyszukiwarek. Optymalizacja stron internetowych pozwala również na możliwie szybkie i proste przyswojenie, zrozumienie i przetworzenie contentu strony przez tzw. roboty wyszukiwarek.

Obecnie proces optymalizacji to określenie słów kluczowych, zwrócenie uwagi na tytuł oraz opisy stron i podstron, odpowiednio stworzony content (zawartość) strony, struktura nagłówków i całego serwisu, oraz metoda linkowania wewnętrznego. Do tego należy zadbać o responsywność serwisu oraz unikać duplikacji zawartości treści. Jest to podstawowy zakres działań, który ma na celu zoptymalizowanie naszej witryny.

Image

Content marketing

Content marketing polega na publikowaniu przydatnych i poszukiwanych przez użytkownika unikalnych treści, których celem jest jego zainteresowanie i sprowadzenie na konkretną stronę internetową. Taki sposób marketingu ma na celu pozyskanie klienta bazując na przekazie reklamowym który wzbudza zaufanie użytkownika i pomaga mu znaleźć odpowiedź na poszukiwane zapytanie w wyszukiwarce Google.

  • Najpopularniejsze formy content marketingu to:
  • artykuły na blogach
  • artykuły sponsorowane, artykuły eksperckie, branżowe
  • webinary
  • infografiki
  • przekaz video
Bezpłatny audyt SEO
Image

Link Building

Pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych o odpowiednich parametrach, które będą wzmacniać ranking naszej strony.
  • Jak zdobywac linki?Zdobywanie linków do strony lub sklepu jest jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania. Linki przychodzące z różnych źródeł spowodują, że Google doceni witrynę i wybije ją na wyższe pozycje. Oto kilka najpopularniejszych źródeł pozyskiwania linków: blogi, fora internetowe, katalogi, presell pages portale społecznościowe oraz artykuły sponsorowane.
  • Najważniejsze kwestieLiczy się jakość linków a nie ich ilość. Na poczatku należy opracowac strategię zdobywania linków z wartościowych źródeł. W tym momencie musimy skupić się na content marketingu czyli na publokowaniu unikalnej treści na naszej stronie internetowej.
Czytaj więcej na blogu
Image

Monitoring i raportowanie

Wykorzystywanie najnowszych zdobyczy technologicznych i odpowiednie wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi pozwala na jeszcze skuteczniejsze i prostsze analizowanie ruchu, działań i struktury stron oraz sklepów internetowych. Przykładem tego typu narzędzi może być menadżer tagów od Google, który umożliwia zmniejszenie nakładów zasobów ludzkich przy zarządzaniu witryną.
Analityk pracuje na rzeczywistych danych zgromadzonych podczas funkcjonowania witryny. Dzięki temu działania analityczne w prosty sposób wskażą złe decyzje dokonane w przeszłości i umożliwią odpowiednie wyciągnięcie wniosków. Poza tym wykonywanie testów A/B w ramach analityki strony lub sklepu umożliwia zmaksymalizowanie współczynnika konwersji.
Stawiając na profesjonalne firmy zajmujące się monitorowaniem i raportowaniem efektów mamy pewność, że oddajemy naszą stronę lub sklep internetowy w ręce ludzi, którzy dysponują wiedzą, doświadczeniem oraz odpowiednimi narzędziami.

Czytaj więcej na blogu
Image

logo itee.pl

itee.pl Sp. z o.o.

  • ul. Matki Teresy z Kalkuty 18a/4, 20-538 Lublin
  • +48 518-234-101
  • Pon. - Pt. 8.30 - 17.00
  • biuro@itee.pl
© Copyrights 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone. Designed by itee.pl