Cennik - pozycjonowanie sklepów
Wybierz Idealny Pakiet SEO do promocji Twojego sklepu internetowego
PAKIET SKLEP 20
- 20 fraz kluczowych
- Audyt SEO
- Dobór odpowiednich fraz kluczowych z 4 kategorii sklepu
- Optymalizacja wybranych kategorii sklepu zgodnie z wytycznymi Google
- Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
- Dzienny monitoring pozycji fraz
- Monitoring widoczności sklepu w Internecie
- Raport pozycji sklepu w Google
- Indywidualny opiekun do kontaktu
- Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Search Console
PAKIET SKLEP 40
- 40 fraz kluczowych
- Audyt SEO
- Dobór odpowiednich fraz kluczowych z 8 kategorii sklepu
- Optymalizacja wybranych kategorii sklepu zgodnie z wytycznymi Google
- Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
- Dzienny monitoring pozycji fraz
- Monitoring widoczności sklepu w Internecie
- Raport pozycji sklepu w Google
- Indywidualny opiekun do kontaktu
- Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Search Console
PAKIET SKLEP 60
- 60 fraz kluczowych
- Audyt SEO
- Dobór odpowiednich fraz kluczowych z 12 kategorii sklepu
- Optymalizacja wybranych kategorii sklepu zgodnie z wytycznymi Google
- Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
- Dzienny monitoring pozycji fraz
- Monitoring widoczności sklepu w Internecie
- Raport pozycji sklepu w Google
- Indywidualny opiekun do kontaktu
- Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Search Console
PAKIET SKLEP 80
- 80 fraz kluczowych
- Audyt SEO
- Dobór odpowiednich fraz kluczowych z 16 kategorii sklepu
- Optymalizacja wybranych kategorii sklepu zgodnie z wytycznymi Google
- Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
- Dzienny monitoring pozycji fraz
- Monitoring widoczności sklepu w Internecie
- Raport pozycji sklepu w Google
- Indywidualny opiekun do kontaktu
- Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Search Console
Co otrzymujesz w ramach pakietu?
Dobór fraz kluczowych
Dobór słów kluczowych jest jednym z najważniejszych etapów podczas realizowania strategii SEO. Zarówno w przypadku podania słów kluczowych przez klienta, jak i samodzielnego ich wyodrębnienia, optymalizacja działań pozycjonujących wymaga od firmy pozycjonującej o wiele większego zaangażowania. W artykule zajmiemy się podziałem słów kluczowych, jednak najpierw zajmijmy się wyjaśnieniem- czym dokładnie jest fraza kluczowa. Wielu adeptów SEO lub początkujących pozycjonerów korzysta z dobrodziejstw, jakie niosą za sobą frazy i słowa kluczowe, jednak nie jest w stanie sprecyzować, czym one są.
- Co to jest fraza kluczowa?Frazy kluczowe to pojedyncze wyrażenia lub ciągi wyrażeń wpisywane w okno wyszukiwarki. Użytkownicy Google lub innych wyszukiwarek internetowych szukają w ten sposób potrzebnych im informacji, usług lub produktów. Przykładowo frazą kluczową może być wpisane w wyszukiwarce wyrażenie: „Namioty Lublin”. W artykule zaprezentujemy podział fraz kluczowych na 7 odrębnych grup.
Optymalizacja
Optymalizacja stron internetowych to każde działanie mające na celu poprawę jej indeksowania, przyśpieszenie ładowania strony, ułatwienie znalezienia jej przez użytkowników, a także zajęcie przez stronę jak najwyższej pozycji w indeksie wyszukiwarek. Optymalizacja stron internetowych pozwala również na możliwie szybkie i proste przyswojenie, zrozumienie i przetworzenie contentu strony przez tzw. roboty wyszukiwarek.
Obecnie proces optymalizacji to określenie słów kluczowych, zwrócenie uwagi na tytuł oraz opisy stron i podstron, odpowiednio stworzony content (zawartość) strony, struktura nagłówków i całego serwisu, oraz metoda linkowania wewnętrznego. Do tego należy zadbać o responsywność serwisu oraz unikać duplikacji zawartości treści. Jest to podstawowy zakres działań, który ma na celu zoptymalizowanie naszej witryny.
Content marketing
Content marketing polega na publikowaniu przydatnych i poszukiwanych przez użytkownika unikalnych treści, których celem jest jego zainteresowanie i sprowadzenie na konkretną stronę internetową. Taki sposób marketingu ma na celu pozyskanie klienta bazując na przekazie reklamowym który wzbudza zaufanie użytkownika i pomaga mu znaleźć odpowiedź na poszukiwane zapytanie w wyszukiwarce Google.
- Najpopularniejsze formy content marketingu to:
- artykuły na blogach
- artykuły sponsorowane, artykuły eksperckie, branżowe
- webinary
- infografiki
- przekaz video
Link Building
-
Jak zdobywac linki?Zdobywanie linków do strony lub sklepu jest jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania. Linki przychodzące z różnych źródeł spowodują, że Google doceni witrynę i wybije ją na wyższe pozycje. Oto kilka najpopularniejszych źródeł pozyskiwania linków: blogi, fora internetowe, katalogi, presell pages portale społecznościowe oraz artykuły sponsorowane.
-
Najważniejsze kwestieLiczy się jakość linków a nie ich ilość. Na poczatku należy opracowac strategię zdobywania linków z wartościowych źródeł. W tym momencie musimy skupić się na content marketingu czyli na publokowaniu unikalnej treści na naszej stronie internetowej.
Monitoring i raportowanie
Czytaj więcej na blogu
Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów