Cennik - pakiety hybrydowe SEO & Google Ads
Szukasz sposobu na poprawę skuteczności Twoich działań SEO? Chcesz docierać do większego grona klientów i pozyskiwać efektywny ruch skutkujący nowymi konwersjami? Już dziś postaw na usługę łączącą SEO i Google Ads, powierzając obsługę kampanii ekspertom w dziedzinie promocji stron internetowych w wyszukiwarce Google.
Pakiet STANDARD
- kampanie Google Ads
- SEO do 10 fraz kluczowych
- Obsługa kampanii reklamowych
- Audyt SEO
- Dobór odpowiednich fraz
- Propozycje dotyczące zawartości serwisu (contentu) oraz struktury
- Optymalizacja strony zgodnie z wytycznymi Google
- Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
- Dzienny monitoring pozycji fraz
- Raport pozycji strony w Google
- Indywidualnie przypisany specjalista SEO
- Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Search Console
- Optymalizacja obecności w Google Maps
PAKIET GOLD
- kampanie Google Ads
- SEO do 15 fraz kluczowych
- Obsługa kampanii reklamowych
- Audyt SEO
- Dobór odpowiednich fraz
- Propozycje dotyczące zawartości serwisu (contentu) oraz struktury
- Optymalizacja strony zgodnie z wytycznymi Google
- Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
- Dzienny monitoring pozycji fraz
- Raport pozycji strony w Google
- Indywidualnie przypisany specjalista SEO
- Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Search Console
- Optymalizacja obecności w Google Maps
PAKIET PLATINUM
- kampanie Google Ads
- SEO do 25 fraz kluczowych
- Obsługa kampanii reklamowych
- Audyt SEO
- Dobór odpowiednich fraz
- Propozycje dotyczące zawartości serwisu (contentu) oraz struktury
- Optymalizacja strony zgodnie z wytycznymi Google
- Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
- Dzienny monitoring pozycji fraz
- Raport pozycji strony w Google
- Indywidualnie przypisany specjalista SEO
- Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Search Console
- Optymalizacja obecności w Google Maps
PAKIET PREMIUM
- kampanie Google Ads
- SEO do 35 fraz kluczowych
- Obsługa kampanii reklamowych
- Audyt SEO
- Dobór odpowiednich fraz
- Propozycje dotyczące zawartości serwisu (contentu) oraz struktury
- Optymalizacja strony zgodnie z wytycznymi Google
- Możliwość zmiany fraz w trakcie pozycjonowania
- Dzienny monitoring pozycji fraz
- Raport pozycji strony w Google
- Indywidualnie przypisany specjalista SEO
- Cykliczna analiza Google Analytics oraz Google Search Console
- Optymalizacja obecności w Google Maps
Co otrzymujesz w ramach pakietu?
Dobór fraz kluczowych
Dobór słów kluczowych jest jednym z najważniejszych etapów podczas realizowania strategii SEO. Zarówno w przypadku podania słów kluczowych przez klienta, jak i samodzielnego ich wyodrębnienia, optymalizacja działań pozycjonujących wymaga od firmy pozycjonującej o wiele większego zaangażowania. W artykule zajmiemy się podziałem słów kluczowych, jednak najpierw zajmijmy się wyjaśnieniem- czym dokładnie jest fraza kluczowa. Wielu adeptów SEO lub początkujących pozycjonerów korzysta z dobrodziejstw, jakie niosą za sobą frazy i słowa kluczowe, jednak nie jest w stanie sprecyzować, czym one są.
- Co to jest fraza kluczowa?Frazy kluczowe to pojedyncze wyrażenia lub ciągi wyrażeń wpisywane w okno wyszukiwarki. Użytkownicy Google lub innych wyszukiwarek internetowych szukają w ten sposób potrzebnych im informacji, usług lub produktów. Przykładowo frazą kluczową może być wpisane w wyszukiwarce wyrażenie: „Namioty Lublin”. W artykule zaprezentujemy podział fraz kluczowych na 7 odrębnych grup.
Optymalizacja
Optymalizacja stron internetowych to każde działanie mające na celu poprawę jej indeksowania, przyśpieszenie ładowania strony, ułatwienie znalezienia jej przez użytkowników, a także zajęcie przez stronę jak najwyższej pozycji w indeksie wyszukiwarek. Optymalizacja stron internetowych pozwala również na możliwie szybkie i proste przyswojenie, zrozumienie i przetworzenie contentu strony przez tzw. roboty wyszukiwarek.
Obecnie proces optymalizacji to określenie słów kluczowych, zwrócenie uwagi na tytuł oraz opisy stron i podstron, odpowiednio stworzony content (zawartość) strony, struktura nagłówków i całego serwisu, oraz metoda linkowania wewnętrznego. Do tego należy zadbać o responsywność serwisu oraz unikać duplikacji zawartości treści. Jest to podstawowy zakres działań, który ma na celu zoptymalizowanie naszej witryny.
Kampanie Google Ads
Internet oferuje wiele sposobów pozyskiwania klientów. Żaden z nich nie przynosi efektów tak szybko i nie stwarza tak wielu zaawansowanych możliwości personalizacji reklam jak Google Ads. Prowadzisz biznes lokalny lub ogólnopolski? Bądź tam, gdzie Twoi potencjalni klienci i pomóż im do siebie trafić!.
- Najpopularniejsze formy kreacji reklam:
- reklamy tekstowe w wynikach wyszukiwania
- reklamy displayowe
- reklamy produktowe
- reklamy z połaczeniem telefonicznym
- reklamy w YouTube
Link Building
-
Jak zdobywac linki?Zdobywanie linków do strony lub sklepu jest jednym z najważniejszych elementów pozycjonowania. Linki przychodzące z różnych źródeł spowodują, że Google doceni witrynę i wybije ją na wyższe pozycje. Oto kilka najpopularniejszych źródeł pozyskiwania linków: blogi, fora internetowe, katalogi, presell pages portale społecznościowe oraz artykuły sponsorowane.
-
Najważniejsze kwestieLiczy się jakość linków a nie ich ilość. Na poczatku należy opracowac strategię zdobywania linków z wartościowych źródeł. W tym momencie musimy skupić się na content marketingu czyli na publokowaniu unikalnej treści na naszej stronie internetowej.
Monitoring i raportowanie
Czytaj więcej na blogu
Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów