• ul. Matki Teresy z Kalkuty 18a/4 20-538 Lublin
  • +48 518234101
  • biuro@itee.pl

Blog

5 prostych sposobów na większy ruch organiczny

5 prostych sposobów na większy ruch organiczny

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Duży i coraz większy ruch organiczny to marzenie każdego, kto posiada własną witrynę lub sklep internetowy. Istnieje cała masa działań i skomplikowanych strategii, które pozwalają zwiększyć ruch z SERPa. Zanim jednak weźmiesz się za zaawansowane metody wpływające na ruch organiczny, sprawdź poniższe zestawienie 5 prostych i bezpłatnych (z reguły) działań.

1. Twórz content

Publikowanie wartościowych treści w sieci do idealny sposób na promocję marki, budowanie świadomości firmy, a także zwiększanie widoczności i ruchu organicznego. Jeżeli odpowiednio trafisz w swój target i skutecznie będziesz rozpowszechniać treść w mediach społecznościowych i na innych kanałach, możesz być pewien dobrych rezultatów.

Pamiętaj, że treści nie ograniczają się wyłącznie do suchego tekstu. Warto czasem wrzucić jakiś plik graficzny, czy wideo. Pamiętaj, aby publikować treści przydatne i wartościowe pod względem merytorycznym. Tworząc unikalne poradniki, czy tutoriale ze swojej branży bardzo szybko wywindujesz witrynę na wyższe pozycje w rankingu.

Kluczem zwiększania ruchu organicznego poprzez content, jest regularność publikacji. Internet nie znosi próżni. Wobec tego pamiętaj, abyś regularnie dbał o firmowego bloga.

2. Audyt SEO

Oczywiście, przegląd witryny i sklepu internetowego pod kątem pozycjonowania to absolutna konieczność, do optymalizacji struktur i treści na stronie. Dobrze zoptymalizowana witryna i sklep to podstawa do generowania coraz większej ilości wejść.

Przeprowadzimy dla Ciebie za darmo audyt SEO. Sprawdź, jak skorzystać z naszej oferty TU.

3. Filtrowanie i wyszukiwarka

Prowadząc sklep internetowy, na pewno wiesz, jak istotna jest wyszukiwarka i filtr produktów spełniający wymagania UX. Nie tylko pozwoli szybko dotrzeć klientowi do poszukiwanego produktu, ale również pozwoli zwiększyć ruch organiczny. W jaki sposób?

Dzięki indeksowaniu filtrowania. Indeksowanie filtrowania wpływa na powiększenie site strony o bardzo duże wartości. Wprowadzenie filtrowania pozwoli znacząco poprawić pozycję strony w SERP.

4. Usuwanie wadliwych linków z profilu

Czyszczenie profilu linków powinno być czynnością przeprowadzaną regularnie. Pozbywając się kiepskich linków prowadzących do naszej witryny lub sklepu, pozbywamy się potężnej kuli u nogi, która jest w stanie skutecznie zahamować wspinanie się w rankingu wyszukiwarki.

5. Umieszczanie tagów

Publikując artykuły na bloga, warto dodawać kilka tagów opisujących treść wpisu. Dzięki temu zyskasz kilka dodatkowych słów kluczowych, a także wpłyniesz na wskaźnik site. Tagów można również wykorzystywać przy opisach produktów w sklepie. Pamiętaj, żeby nie przesadzać z ilością tagów, ponieważ algorytmy Google niechętnie patrzą na takie działania i mogą ukarać podstronę nałożeniem filtra.

Chcesz dowiedzieć się więcej o działaniach wpływających na zwiększenie ruchu organicznego? Skontaktuj się z naszymi specjalistami i wybierz atrakcyjne plany pozycjonowania.

5 prostych sposobów na większy ruch organiczny - 4.6 out of 5 based on 5 reviews

Szukaj

Referencje

Bezpłatny audyt SEO

Najczęściej czytane

Zobacz najnowsze informacje ze świata Google oraz zdobądź wartościową wiedzę z zakresu SEO i SEM
Korzystaj z wiedzy, którą chętnie się dzielimy

Audyt SEO

Audyt SEO

Audyt SEO to badanie i analiza strony, które mają na celu poprawę jej miejsca w indeksie wyszukiwarki, a także zoptymalizowanie i usprawnienie funkcjonowania witryny. Dzięki audytowi SEO strony możemy wykryć wszelkie nieprawidłowości, a wdrożenie zaleceń

...
Czytaj więcej
Znaki specjalne w opisach i tytułach meta

Znaki specjalne w opisach i tytułach meta

Dla jednych zbędne zaśmiecanie meta tytułów i opisów, dla innych ciekawy dodatek wpływający na widoczność wyników w SERP. W jaki sposób umieszczać znaki specjalne w opisach meta i czy w ogóle warto to robić? W tym krótkim tekście odpowiadamy na te pytania.

Czytaj więcej
Różnice pomiędzy HTTPS a HTTP

Różnice pomiędzy HTTPS a HTTP

Protokoły HTTPS i HTTP są częścią adresu URL. Wpisując go w wyszukiwarce często zapominamy o tym elemencie. Wówczas pojawia się on automatycznie po przekierowaniu do strony. Zapewnia w ten sposób prawidłowe jej wyświetlenie i funkcjonowanie. Czym się różnią te dwa

...
Czytaj więcej
Jak wdrożyć rozwiązania zgodne z RODO na swojej stronie internetowej?

Jak wdrożyć rozwiązania zgodne z RODO na swojej stronie internetowej?

Nowe przepisy o ochronie danych osobowych oraz ich przetwarzania (RODO) weszły w życie 25 maja 2018 roku. Nowe unijne przepisy „uderzają” przede wszystkim w sklepy internetowe oraz w witryny i portale w znaczący sposób przetwarzające dane osobowe internautów.

...
Czytaj więcej
Optymalizacja stron internetowych - praktyczny przewodnik po SEO

Optymalizacja stron internetowych - praktyczny przewodnik po SEO

Kwestią spędzającą sen z powiek niemal każdej osobie związanej z tworzeniem treści w internecie, jest odpowiednia ich optymalizacja. Zarówno prezesi firm, jak i sympatycy SEO, blogerzy, czy pozycjonerzy nieustannie zastanawiają się, jak odpowiednio

...
Czytaj więcej
Dlaczego strategia długiego ogona (long tail) to najlepsza strategia marketingowa?

Dlaczego strategia długiego ogona (long tail) to najlepsza strategia marketingowa?

Jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób poprawić ruch na swojej stronie przy minimalnym nakładzie pracy, jesteś w dobrym miejscu. W tym tekście przedstawimy Ci w jaki sposób pozycjonować na tak zwany długi ogon (long tail), a także jakie korzyści osiągniesz,

...
Czytaj więcej
Wszystkie artykuły

logo itee.pl

itee.pl Sp. z o.o.

  • ul. Matki Teresy z Kalkuty 18a/4, 20-538 Lublin
  • +48 518-234-101
  • Pon. - Pt. 8.30 - 17.00
  • biuro@itee.pl
© Copyrights 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone. Designed by itee.pl | Mapa strony

Szukaj