• ul. Matki Teresy z Kalkuty 18a/4 20-538 Lublin
  • +48 518234101
  • biuro@itee.pl

Blog

Dlaczego warto wybrać pakiet seo pozycjonowania?

Pozycjonowanie w Google - dlaczego warto wybrać pakiet seo

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Wycena działań SEO to skomplikowany proces i nigdy nie przebiega według utartego schematu. Do każdego klienta podchodzimy w sposób indywidualny, oferując wycenę pozycjonowania witryny, serwisu, strony, czy sklepu internetowego.

Atuty i mocne strony naszych abonamentów

Firma Itee.pl dokłada wszelkich starań, aby serwowane Państwu usługi były na jak najwyższym poziomie. Atutami naszych miesięcznych abonamentów są:

  • Duża liczba fraz oraz możliwości wyboru odpowiedniej ilości fraz kluczowych;
  • Możliwość zmiany fraz kluczowych w niemal każdej chwili;
  • Darmowy Audyt SEO;
  • Optymalizacja struktury strony oraz jej contentu w cenie abonamentu;
  • Możliwość wymiany fraz w zależności od pory roku, zmieniających się trendów, nowych produktów lub usług.

Duże zróżnicowanie branż oraz nakładów pracy, jaką musimy włożyć w staranne obranie działań SEO, powoduje, że podawane przez nas ceny mają charakter podglądowy. Poniżej prezentujemy modele płatności za usługi pozycjonowania i działania SEO.

Modele płatności za usługi pozycjonowania

Ryczałt miesięczny

Najbardziej ogólny model rozliczeniowy, który pozwala na kompleksowe wypozycjonowanie witryny lub sklepu internetowego pod najpopularniejszą wyszukiwarkę w Polsce- Google. Kwota, jaką przyjdzie Państwu zapłacić w ramach tego modelu, uzależniona jest od konkurencyjności firmy oraz branży, w której działa.

Płatność za frazy

W tym modelu płatności rozliczamy się jedynie za osiągnięty efekt naszych działań, czyli za zdobytą pozycję konkretnej frazy kluczowej w rankingu Google. Rozwiązanie to jest korzystne zarówno dla itee.pl, jak i klienta, który płaci jedynie wtedy, gdy obserwuje mierzalne efekty naszej ciężkiej pracy.

Płatność za ruch

Model płatności za ruch doskonale sprawdza się w przypadku witryn, które generują dużą ilość podstron, oferują wiele produktów, czy usług. Do nich możemy zaliczyć sklepy internetowe, czy serwisy informacyjne. W przypadku modelu za ruch opłata naliczana jest jedynie za zdobyte wyniki, czyli poprawę ruchu na stronie klienta.

Model MIX

Jest to połączenie dwóch powyższych modeli płatności za efekty naszej pracy. W ramach modelu MIX łączymy płatność ryczałtową z modelem płatności za frazy lub modelem płatności za ruch.

Proces pozycjonowania

Proces pozycjonowania w każdym z modeli przebiega podobnie. W każdym z wyżej opisanych przypadków nasza firma dba o odpowiednią optymalizację serwisu, budowanie zaplecza linków, pozycjonowanie ogólne i lokalne wraz ze stworzeniem wizytówki i pozycjonowaniem w Google Maps. Pozycjonujemy zarówno metodą long tail, jak i short tail.

Pakiety oferowane naszym klientom

Pakiet STANDARD

W ramach pakietu STANDARD otrzymują Państwo zupełnie darmowy audyt SEO, który pozwoli nam na opracowanie odpowiedniej strategii pozycjonowania. Dobieramy odpowiednie frazy kluczowe, proponujemy zapełnienie serwisu odpowiednią treścią, która wspomoże pozycjonowanie, a także doradzamy w kwestii struktury strony, która zadba o zmaksymalizowanie efektów naszej pracy.

Poza tym po wybraniu pakietu STANDARD mogą liczyć Państwo na optymalizację strony zgodnie z najnowszymi wytycznymi oraz zmianami w algorytmach wyszukiwarki Google. Oferujemy również dzienny monitoring pozycji fraz, a także raportowanie pozycji strony w rankingu wyszukiwarki Google.

Pakiet STANDARD to również pomoc i możliwość uzyskania porady od konsultanta- specjalisty SEO, który dostaje Państwa stronę pod opiekę. W ramach pakietu STANDARD oferujemy również cykliczną analizę w narzędziach Google Analitycs oraz Google Webmaster Tool, a także optymalizację serwisu w Mapach Google.

Pakiet STANDARD to 10 fraz kluczowych. Pakiet ten idealnie sprawdza się dla właścicieli małych witryn lub niewielkich sklepów internetowych.

Pakiet GOLD

Pakiet oferuje te same korzyści, które znajdziemy w pakiecie STANDARD. Darmowy audyt SEO, dobór odpowiednich fraz kluczowych, propozycje dotyczące zawartości serwisu i jego struktury, optymalizacja zgodnie z wytycznymi Google i optymalizacja obecności w Mapach Google. Poza tym dzienny monitoring pozycji fraz oraz raport pozycji strony w Google. W ramach pakietu wykonujemy regularną analizę strony przez Google Analitycs oraz Google Webmaster Tools.

Pakiet GOLD oferuje państwu 20 fraz kluczowych. Pakiet dedykowany jest witrynom z większą ilością konkurencji, a także działających w dosyć popularnych branżach.

Pakiet PLATINUM

W pakiecie PLATINUM znajdą Państwo te same usługi, jakie oferujemy w dwóch poprzednich pakietach.. Darmowy audyt SEO, dobór odpowiednich fraz kluczowych, propozycje dotyczące zawartości serwisu i jego struktury, optymalizacja zgodnie z wytycznymi Google i optymalizacja obecności w Mapach Google. Poza tym dzienny monitoring pozycji fraz oraz raport pozycji strony w Google. W ramach pakietu wykonujemy regularną analizę strony przez Google Analitycs oraz Google Webmaster Tools.

Pakiet GOLD oferuje państwu 20 fraz kluczowych. Pakiet dedykowany jest witrynom z większą ilością konkurencji, a także działających w dosyć popularnych branżach.

Pakiet PREMIUM

W pakiecie PREMIUM oferujemy Państwu aż 40 fraz kluczowych! Poza tym darmowy, szczegółowy audyt SEO, dobór odpowiednich fraz oraz każda z usług obecnych w pakiecie STANDARD, GOLD i PLATINUM. Poza tym oferujemy pełne wsparcie techniczne i merytoryczne oraz indywidualne podejście konsultanta- specjalisty SEO, który będzie czuwał nad Państwa witryną.

Pakiet PREMIUM przeznaczony jest dla najbardziej wymagających klientów, którzy cenią sobie zmaksymalizowanie nakładów pracy i efektywności działań pozycjonerskich.

Pozycjonowanie w Google - dlaczego warto wybrać pakiet seo - 4.8 out of 5 based on 5 reviews

Szukaj

Referencje

Bezpłatny audyt SEO

Najczęściej czytane

Zobacz najnowsze informacje ze świata Google oraz zdobądź wartościową wiedzę z zakresu SEO i SEM
Korzystaj z wiedzy, którą chętnie się dzielimy

Audyt SEO

Audyt SEO

Audyt SEO to badanie i analiza strony, które mają na celu poprawę jej miejsca w indeksie wyszukiwarki, a także zoptymalizowanie i usprawnienie funkcjonowania witryny. Dzięki audytowi SEO strony możemy wykryć wszelkie nieprawidłowości, a wdrożenie zaleceń

...
Czytaj więcej
Znaki specjalne w opisach i tytułach meta

Znaki specjalne w opisach i tytułach meta

Dla jednych zbędne zaśmiecanie meta tytułów i opisów, dla innych ciekawy dodatek wpływający na widoczność wyników w SERP. W jaki sposób umieszczać znaki specjalne w opisach meta i czy w ogóle warto to robić? W tym krótkim tekście odpowiadamy na te pytania.

Czytaj więcej
Różnice pomiędzy HTTPS a HTTP

Różnice pomiędzy HTTPS a HTTP

Protokoły HTTPS i HTTP są częścią adresu URL. Wpisując go w wyszukiwarce często zapominamy o tym elemencie. Wówczas pojawia się on automatycznie po przekierowaniu do strony. Zapewnia w ten sposób prawidłowe jej wyświetlenie i funkcjonowanie. Czym się różnią te dwa

...
Czytaj więcej
Jak wdrożyć rozwiązania zgodne z RODO na swojej stronie internetowej?

Jak wdrożyć rozwiązania zgodne z RODO na swojej stronie internetowej?

Nowe przepisy o ochronie danych osobowych oraz ich przetwarzania (RODO) weszły w życie 25 maja 2018 roku. Nowe unijne przepisy „uderzają” przede wszystkim w sklepy internetowe oraz w witryny i portale w znaczący sposób przetwarzające dane osobowe internautów.

...
Czytaj więcej
Optymalizacja stron internetowych - praktyczny przewodnik po SEO

Optymalizacja stron internetowych - praktyczny przewodnik po SEO

Kwestią spędzającą sen z powiek niemal każdej osobie związanej z tworzeniem treści w internecie, jest odpowiednia ich optymalizacja. Zarówno prezesi firm, jak i sympatycy SEO, blogerzy, czy pozycjonerzy nieustannie zastanawiają się, jak odpowiednio

...
Czytaj więcej
Dlaczego strategia długiego ogona (long tail) to najlepsza strategia marketingowa?

Dlaczego strategia długiego ogona (long tail) to najlepsza strategia marketingowa?

Jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób poprawić ruch na swojej stronie przy minimalnym nakładzie pracy, jesteś w dobrym miejscu. W tym tekście przedstawimy Ci w jaki sposób pozycjonować na tak zwany długi ogon (long tail), a także jakie korzyści osiągniesz,

...
Czytaj więcej
Wszystkie artykuły

logo itee.pl

itee.pl Sp. z o.o.

  • ul. Matki Teresy z Kalkuty 18a/4, 20-538 Lublin
  • +48 518-234-101
  • Pon. - Pt. 8.30 - 17.00
  • biuro@itee.pl
© Copyrights 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone. Designed by itee.pl | Mapa strony

Szukaj